Wednesday 8 June 2011

teRus jaDi bLur :)

Da lame x bukak FB , tibe2 bila bukak je eyla wall at fb tu..
ingat kan ape skali dye cakap pasal blogger , err to x kisah sangat yg aku pelik camne dye bleh tahu aku ade blog ??? sape bagi tau dye ??? erghh mmg pelik kan ?? then dy wall cakap thanks bagai , okeyh tape..
tapi , knape ALYA ISMAIL pun terbabit dalam wall aku to ?? mcam mane dye bleh kenal dengn EYLA , n K.ZURA ??? aishh buat aku blur je korang nie kan..
t'kejot jugak lahh kan , nasib baik aku xde sakit jantung kalau x ! da mati kat situ jugak..
okeyh never mind will I investigate this case , siap lahh korang  :p
heh , nie yg suka nie , dia dah masuk kan gambar lahh ape lagi terus tukar DP baru lahh kan..
haha !! jangan jeluos haa DP kite org same taw..aww <3
:)


^_^ LUAHAN HATI NURLIYANAIBRAHIM ^_^

thanks reading , come again to nurliyanaibrahimstory ! wee :)
 
copyright@Segala Yang Tercatat Di atas Semua nya Hak milik Nurliyanaibrahim