Tuesday 7 June 2011

peNat + nGantok + xDe mooD :(

heyy , knape hari nie aq xde mood haahh ??? aishh pelik2..da taw aku xde mood lagi korang nak kacau aku kan ?? haa mmg kene lahh tadi kan..sorry lahh sape yg kene mara tadi ea..xde niat pown , pasto hari nie t'sngt lahh penat yelahh , da lahh kene tutup bin sorang2 , manager aku bleh plak cuti biar kan aku ttp sorang2 naseb baek lahh ade org yg tlong aku tadi ,da lahh tngh mngantok yelahh x cukup tidokan , kelmarin  pegy danau balek pukul 4.30 pagi then , sampai2 ruma , mandy terus tido esok nye plak kene bngn awal yelahh nak kuar 
dngn org t'SAYANG kene lahh bngn jugak walaupn x cukop tido..
heh , lupe sape yg tlong saye tadi THANKS ALOT keyhh syng u aLL..
keyh x maw cite pnjng lagi ngantok sudaa , ayat pun da melalut niee !! pape ntah..
TIME TO SLEEP !!
:)


^_^ LUAHAN HATI NURLIYANAIBRAHIM ^_^

thanks reading , come again to nurliyanaibrahimstory ! wee :)
 
copyright@Segala Yang Tercatat Di atas Semua nya Hak milik Nurliyanaibrahim