Sunday 12 June 2011

huHuuuu ;)

tadi kat tmpat keje mmg best lahh kan kene BULI dngn senior2 tmpat keje aku , haha act dorang bukan buli tapi just gurau2 kan..macam nie lahh jadi nyee kalau dah asyk gembira sngt kan smpai tngn aku lebam+b'darah..
hehH , hari nie mmg hari malng aku ! haha punca kak yati dngn kak zura lahh kan maen rabe2 then tangan aku terserek dekat tepi lip tmpat keje to , huhu mmg sedap lahh..
hahaa nie yg kelakar bila dah tngk tngn aku camto mule lahh dorang glabah pergi farmasi beli krim antiseptic to..
huhuu , then kak yati tlong sapu kan kat tngn aku mula lahh aku manjerit kepedihan kan , tapi dy tetap sapu jugak..ehh pape pown thanks dekat kak zura+kak yati sebb bli kan aku ubat to <3
nie lahh org yg m'buat tngn ku ! kak zura n kak yati huhuu <3

________________________________________________________________________________


hehh , want story cause my younger sibling on the other hand this, huhuu heyyy ounger sibling ?? just now we go pasar malam together right ? like do not believe only..




first time also will ? huhuu when else want with will ? middle elder sister there is this lah we get always together.lalalaaaa whatever indeed fun just now will ? that to me lahh . remember !! ILOVEYOUUUU tau . haha bape bnyk wiLL lahh kann ??

gedik nak speaking kan ?? malu nak cite dalam BM .huhuuu <3


^_^ LUAHAN HATI NURLIYANAIBRAHIM ^_^

thanks reading , come again to nurliyanaibrahimstory ! wee :)
 
copyright@Segala Yang Tercatat Di atas Semua nya Hak milik Nurliyanaibrahim