Saturday 6 August 2011

MakaN banYak :))

seriously banyak gile saye makan bile duduk rumah niee , haa lagi satu dari first ramadhn until now asyik buka makan lauk A Y A M je ! heh sedap2 F A V O U R I T E to..
bagun sahur pown punye lahh semngt , cuba klau kat hostel bgn pown mcm nak x nak je !
tu untungnye balik ruma kann , hee :)
ade ke patot kaka aku ckp balik lah hari2 , mula lahh aku blur kan ! hah knpe dye ckp camto ? skali dye bile aku balik mak aku masak sedap2 je , bile aku tade masak pown ala kadar je..Alalaaa t'haruu je dngr ingat kan ape tadi..kaka2 kuwh sabar yee :)
Tadi pegi bazar , perhh gile ramai sampai mandi peluh tadi mcam baru lepas joging je ! haahaa first skali terus tuju tmpat ROTI JOHN lahh kan , huh ! teringin nk mkn akhirnyee dapat jugak ! banyk sngt pilihan x taw nk bli yg dekat mne , tapi tadi x berape sdap sangt :( firts n last aku bli situ x nak bli lagi..
okeyh thats all to je yg nk dikongsi kan , ehee :)

^_^ LUAHAN HATI NURLIYANAIBRAHIM ^_^

thanks reading , come again to nurliyanaibrahimstory ! wee :)
 
copyright@Segala Yang Tercatat Di atas Semua nya Hak milik Nurliyanaibrahim